poniedziałek, 21 października 2013

Wyróżnienie...

           Witajcie Kochane! Dzisiaj się troszeczkę pochwalę:-) Otóż otrzymałam wyróżnienie od Iwonki z bloga http://iwonusiowo.blogspot.com/ !!! Nawet nie wiecie jak ja się cieszyłam i dotąd się cieszę:-))) Nieraz czytałam na innych blogach o wyróżnieniach i nawet mi przez myśl nie przeszło, że ktoś może mnie wyróżnić! Po pierwsze piszę bloga od niedawna, bo chyba od kwietnia ! Po drugie jakoś ciągle myślę, że jest on mało interesujący! I po trzecie, jak widzę inne blogi to popadam w kompleksy! A tu taki grom z jasnego nieba! Dziękuję Ci Iwonko za to wyróżnienie!!! Buziaczki:-) A oto moja nagroda:




A teraz zasady: nominowana osoba
- pokazuje nagrodę
- dziękuje za nominację
- ujawnia 7 faktów o sobie
- nominuje 7 blogów
- informuje o nominacjach blogi nominowane

Siedem faktów o mnie:

1. Mam dwóch wspaniałych synów, z których jestem bardzo dumna!
2. Nienawidzę prasować!
3. Lubię piec ciasta, choć ostatnio rzadziej z powodu kalorii:-)
4. Nie mogę jakoś się zmotywować do systematycznego ruchu, chociażby spacerku!
    A przydałoby się:-)
5. Relaksuję się przy szydełkowaniu, robieniu na drutach i wyszywaniu krzyżykowym:-)
6. Nie pracuję, synów ciągle nie ma, mąż w Norwegii - dobrze, że mam psa, chociaż z nim mogę 
    sobie pogadać:-)
7. Lubię sobie do poduszki poczytać dobrą książkę.

Siedem nominowanych blogów:

1. Smak życia z   http://smakzycia1.blogspot.com/
2. Brujita z http://catarina-brujita.blogspot.com/
3. Pleasure, Litte Treasure z http://xymciadm.blogspot.com/
4. Syndrom Kury Domowej z  http://syndromkurydomowej.blogspot.com/
5. Robótki domowe czyli jak nie nudzić się w domu 
    z http://haftszyciedrutyszydelko.blogspot.com/
6. Blog robótkowy i nie tylko z http://haft-tkanina-dzianina.blogspot.com/
7. A wszystko co kocham z http://margott-awszystkocokocham.blogspot.com/

I to tyle na dzisiaj w tym szybciutkim pościku :-) Dziękuję za wszystkie odwiedzinki i komentarze! Do usłyszenia już niebawem:-)


22 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia i jednocześnie współczuję męża na obczyźnie:( Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No niestety nasza polska rzeczywistość zmusza nas do niezbyt fajnych decyzji:-/

      Usuń
  2. Dzięki !!! Już zabieram się do wykonania wszystkich zasad :))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo! Uwielbiam twoje teksty:-)))
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Dziękuję ,że o mnie pomyślałaś i jak widać Twój blog jest również widziany- gratuluje pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybory zawsze bywają trudne, ale nie miałam wątpliwości co do większości nagrodzonych blogów:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie,niezmiernie mi miło,że o mnie pomyślałaś.Nie masz racji,Dużo osób Cię czytuje a Twoje szydełkowe prace wielu osobom się podobały.Czasami,po prostu nie wiemy do ilu osób trafia nasz blog.Więc pisz jak najwięcej,bo czekamy na Twoje posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Masz rację, komentarze dodają wiary w siebie:-) Dziękuję za miłe słowa:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za wyróżnienie, czuje się naprawdę zaszczycona.... ale muszę odmówić, bo zwyczajnie nie mam czasu żeby przysiąść i posłać to dalej w świat, niemniej dziękuję raz jeszcze !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje prace są naprawdę znakomite, więc nie mogło być inaczej! Szkoda, że masz tak mało czasu! Chyba wszystkie borykamy się z tym samym problemem:-/
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Witaj serdecznie, jestem tutaj pierwszy raz..i pewno nie ostatni. Pewna Brujita zachęciła mnie do odwiedzenia..Twojego fanastycznego bloga. Więc jestem, dodaję Cię do obserwowanych no i będę zaglądać. Zapraszam Cię..również..na mojego bloga, mam nadzieję, że poczujesz się tam wyjątkowo.Pozdrawiam

    I GRATULUJĘ wyróżnienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie! Cieszę się, że Ci się u mnie podoba:-) Już lecę na twojego bloga:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. Pamietam, jak i ja zaczynalam. Bylam akurat na radioterapi . Szpital , sama z dala od meza , w domu tylko na wekendy . Jak zaczelam pisac to pomyslalam, ze bedzie to mroczny blog i zaraz wszystkich do siebie zraze . I nikt nie bedzie chcial czytac . I nitk mnie nie polubi . Dopiero potem przyszlo olsnienie - Anka , a jaki mialas zamysl do jasnej cholery ?? Przeciez nie chcesz odchodzic bez zostawienia prawdy o sobie, bez sladu dla swoich ukochanych wnuczek, bez mozliwosci udowodnienia im ze ich babcia byla calkiem rockandrollowa babka. Nie taka z laweczki za blokiem. I poszlo. I ty sie niczym nie przejmuj. Im mniej bedziesz wkladac nerwow w to, czy Ci wychodzi tym bedzie lepiej. Bo albo piszesz tutaj siebie - i chyba o to chodzi. Albo udajesz , zasypujesz nas milionem zdjec z innych blogow jak to mozna fajnie itd . Bo albo to Twoj blog - albo przepisywanie inncy. Wiec sie nie przejmuj i pisz. Pisz co Ci jezyk przyniesie, a napewno bedziemy z Toba. Bo to nie jest towarzystwo wzajemnej adoracji i chyba Ci nie o to chodzi. Ja tu zostaje i na mnie mozesz liczyc . Powodzenia . Ania ps. z tym chochlikiem to fakt - nawywijal skubaniec . Ale juz poprawilam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj ,
    jestem tu pierwszy raz ijuż tu zostaję ...
    prowadzisz przepiękny i rodzinny blog :-)
    super przepisy ,zapisałam sobie i na pewno skorzystam :-)
    pozdrawiam i link do Ciebie zabieram na swoją listę blogów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję a wyróżnienie jak najbardziej się należy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń