sobota, 22 lutego 2014

Wygrałam...

       Jak wiecie ostatnio brałam udział w konkursie http://naukaszydelkowania.blogspot.com/2014/01/konkurs-2901-16012014.html. Zdążyłam zrobić obydwie rzeczy:-))) Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki, bo chyba dzięki tym kciukom golfik zrobiony dla córki znajomej zajął drugie miejsce!!! Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam!!! Super jest jak ktoś doceni, zauważy, a do tego jeszcze nagrodzi:-))) Oprócz tego ogromna radość, że obdarowana golfikiem jest zadowolona:-))) Z prezencikiem trafiłam akurat w czasie, kiedy Daria miała anginę niestety:-/ Golfik od razu wylądował na szyi i nosi go cały czas:-) No, na nockę tylko ściąga:-) A mamusia zamówiła drugi dla siebie:-) I to jest bardzo, ale to bardzo motywujące i ogromnie cieszy! No, ale dość tego, bo na chwalipiętę wyjdę:-)))
       Dzisiaj zapraszam Was na spacer po Ustce, gdzie wybrałam się z moją połówką na taki troszkę spóźniony wypad walentynkowy:-) Hotel godny polecenia! Bardzo miła obsługa, dobre jedzenie, czyściutko, basen, jakuzi, sauna, masaże, czego chcieć więcej;-))) Za dużo tam do zwiedzania nie ma, tym bardziej, że nie jesteśmy typem małżeństwa, które lubuje się w muzeach:-) Wolimy spacery , naturę i sielski odpoczynek...









Dzięki Kochane za odwiedzinki i komentarze:-) Życzę Wam miłego i wiosennego weekendu:-)












4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej!
    Wypad chyba faktycznie udany - pogoda Wam dopisała
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie gratuluje wygranej:))wspaniala wycieczka, piekne zdjęcia.Zdrówka zyczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wycieczkę i fotki. Gratuluje wygranej.
    P{ozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej,w pełni zasługujesz na nią a miłej wycieczki zazdroszczę.Fajnie,że miliście czas pobyć trochę we dwoje.Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń