niedziela, 9 lutego 2014

Kolejny szal-komin i konkurs...

              I znowu mamy weekend:-) Tym razem wiosenny:-) Słoneczko świeci, ptaszki śpiewają i siedem stopni w plusie!!! A ja tu wyskakuję z kolejnym szalo-kominem:-)  Mam nadzieję, że jeszcze kilka razy będę mogła go założyć, chociażby dekoracyjnie:-) Zrobiłam go znowu z zapasu moich cienkich niteczek ( 13 zielonych khaki i 15 beżowych )  szerokość 20 cm, długość ok 1,60 m, także można się podwójnie opatulić:-))) Teraz trochę żałuję, bo na melanżach nie widać za bardzo wzoru jakim się robi:-/ Ja tutaj robiłam 5 lewych i 3 prawe i co 14 rzędów robiłam warkocz 3x3 oczka, gdzie lewe zawsze są na wierzchu. Niestety nic z tego raczej nie widać:-/ Nie pomyślałam, żeby zrobić zbliżenie, może to by coś dało:-) 


             A teraz się pochwalę, że biorę udział w konkursie na blogu  http://naukaszydelkowania.blogspot.com/2014/01/konkurs-2901-16012014.html  Na konkurs trzeba wykonać jedną lub dwie prace pokazane na filmiku. Pierwsza to świnka Peppa, a druga to komin-golf. Obie prace są wykonane szydełkiem. Dopiero wczoraj natrafiłam na ten konkurs, a termin jest do 16 lutego, więc czasu malutko:-/ Dzisiaj rano na szybciutko zrobiłam świnkę. Jutro biorę się za golfik i mam nadzieję , że zdążę! A oto zdjęcie mojej świnki:-)))


  Trzymajcie za mnie kciuki! Wielkie podziękowania za odwiedzinki i komentarze:-))) Pozdrawiam Was wszystkie w tą piękną wiosenną niedzielę i życzę miłego popołudnia :-) 
  

6 komentarzy:

  1. Piękne prace:) Szydełko to dla mnie czarna magia, wiec tym bardziej podziwiam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace, super szal komin, trzymam kciuki za Świnkę Pepa. Pozdrawiam Cię ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem robić nic na szydełku, więc pozostaje mi tylko popodziwiać i powzdychać... :)
    Echhhh......

    OdpowiedzUsuń
  4. świnka dumnie odwzorowana:) Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  5. komin super...
    życzę powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Peppa wymiata :) kochamy Peppę! :) <3

    OdpowiedzUsuń