poniedziałek, 4 listopada 2013

Prezencik...

     Witajcie Kochane! Dzisiaj znowu się trochę pochwalę:-) Wychodzi na to, że jestem samochwała:-))) Jakiś czas temu w poście o wysłanych prezencikach pokazywałam Wam zdjęcia ocieplaczków, które robiłam na prośbę blogowiczek. Xymcia dla której robiłam jedne ocieplaczki spytała co mogłaby zrobić w zamian, więc poprosiłam o chustecznik wykonany metodą decoupage. Paczuszka przyszła, otwieram i wiecie co dostałam? Chustecznik i wazonik decoupage, zawieszkę wyszytą krzyżykami z motywem muffinki, herbatki, czekoladki na ciepło, do tego żelki na osłodę (niestety nie doczekały sesji zdjęciowej) i karteczkę:-))) Popatrzcie tylko jakie cudeńka!!!

                                 oto chustecznik, w piękne tulipany


do kompletu wazonik z tulipanem w 3D!!!


piękna zawieszka


                              herbatki, czekoladki i karteczka


a tu wszystko razem


Czyż nie piękne? Cudowne, mówię Wam! Dziękuję Ci Xymciu!!! Wszystko bardzo, ale to bardzo mi się podoba!!! Jeszcze raz dziękuję!

Na koniec wszystkim dziękuję za liczne komentarze i odwiedzinki:-))) Pozdrawiam Was serdecznie:-)

33 komentarze:

  1. No proszę, czyżby to już Mikołaj chodził po domach? Piękne prezenty:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak miło, jak świątecznie, jak cudownie....piękny prezent dostałaś:)) Gratuluję!i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prezenty!:) Pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty, mnie też się kojarzą świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze trochę czasu jest, a to taki przedsmak:-)

      Usuń
  5. Wspaniałe prezenty!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty - niespodzianki są miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się obłowiłaś Beatko:)))) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niespodzianki są miłe....
    Ja też bym się ucieszyła!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki komplecik chętnie bym przygarnęła, miły prezent:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cuda. Bardzo podobają mi się te duże spękania na chusteczniku. Ciekawe jak jej takie duże wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tego to ja już nie wiem, ale wygląda super!!!

      Usuń
  11. Oj to miło i kamień z serca mi spadł bo wiesz pędzla w dłoni długo
    nie miałam i bałam się efektów i jeszcze ten popsuty lakier przez ,
    który tyle czekałaś :((( Ale cieszę się , że się jednak prezent
    spodobał no to i ja się cieszę z Tobą :D Buziaki Beatko :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłacało się tyle czekać, oj opłacało! Wszystko jest super i bardzo mi się podoba!!! Jeszcze raz bardzo dziękuję!
      Buziaki:-)))

      Usuń
  12. Prześliczne prezenciki dostałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne tulipany...
    zwłaszcza chustecznik. Teraz nawet podczas jesiennych katarów (oby się jednak nie zdarzyły) będziesz mogła czuć powiew wiosny ;-)))
    Ciekawe czym i jak ja Ci się odwdzięczę... teraz to już wszystko wypadnie... blado ;-)))
    Buziaki i uściski zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie wypadnie blado, robisz cudeńka !!! A po drugie za prezenty nie trzeba się odwdzięczać, wystarczą słowa uznania:-)
      Całuję i ściskam mocno:-)))

      Usuń
  14. Piękne prezenty dostałaś a przy wazoniku to myślałam, że się zachłysnę z zachwytu! Jest z czego się cieszyć :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten wazonik trójwymiarowy!!!

      Usuń
  15. Tu też nie powinnam wchodzić - a dlaczego, napisałam u Xymci.;)) Gratuluję! Choć nie mam już palców...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie bez palców będzie ciężko:-)))

      Usuń
  16. Odnośnie pyszności, to ja absolutnie nic nie będę komentować! Od kilku dni chodzi za mną chęć na zjedzenie jakiegoś ciasta...;) Otrzymałaś piękne prezenty, gratuluję! ;-)

    OdpowiedzUsuń