niedziela, 21 kwietnia 2013

Tematyka...

    O czym będzie mój blog? Tak myślę , że o życiu codziennym. Ponieważ aktualnie zajmuję się domem , to na pewno znajdą się tu przepisy kulinarne. Pokażę również moje prace , gdyż lubię robić na drutach , trochę  na szydełku , a najbardziej lubię wyszywać krzyżykami. Nie jest tego dużo z powodu braku czasu , ale mam nadzieję ,że to co Wam pokażę się spodoba. Będą też jakieś ciekawe zdjęcia . Czasami coś o moich dorosłych synach  i na pewno o naszym psie - owczarku szkockim długowłosym ( collie ),który wabi się Rocky.Zachęcam wszystkich do zaglądania i wstawiania komentarzy.
 

4 komentarze:

  1. A ja tak.... od końca ;-)))
    teraz chyba wypadałoby napisać "witaj" ;-)))
    Druty... szydełko.. hmm..
    fuuuujjjjjj ;-)))
    żartuję oczywiście ;-)))
    Sama mam dwie lewe ręce w tej dziedzinie... i po prostu troszkę Ci zazdroszczę... no ale... czekam na efekty Twoich prac ;-)))
    a w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za powitanie:-)
    Mnie takie prace bardzo relaksują, szkoda tylko, że w tym zabieganym świecie mamy tak mało czasu :-/
    A jest to niestety bardzo czasochłonne, ale postaram się jak najwięcej robić w miarę możliwości i pokazywać na moim blogu. Co do zaproszenia już przyjęte,dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń